top of page

FÉL ÉS EGY NAPOS PROGRAMOK

A tápiószentmártoni Kincsem Lovaspark és Rendezvényhelyszín a majdnem 1000 ha-os területével már önmagában is turisztikai látványosság.

Itt található az Atilla domb, mely gyógyító mágneses energiájáról vált híressé.

A Parkban számtalan programlehetőség közül választhatnak, például: lovaglás, pusztabuszos kirándulás, állatpark, minigolf-pálya, teniszpálya, kültéri fitness park, rusztikus hangulatú borozó, kültéri fedett színpad, játszópark, sportpályák stb.

A Panzióhoz tartozik három étterem, 2 konferenciaterem, 2 kültéri fitness park,  sportpályák.

Bármilyen rendezvény megszervezésére is ideális helyszín a Kincsem Park, legyen az esküvő, születésnap, eljegyzés, keresztelő, céges parti, csapatépítés, kongresszus, bemutató, kiállítás, gyermekprogram, stb.

I.Pusztaolimpia

    

Árainkat egyeztetés után kalkuláljuk!

     100 fő felett, egyedi megállapodás szerint

          (Egyeztetés alapján, 5 különböző versenyszám választható)

Patkódobáló: A patkódobáló kiváló ügyességi játék. Aki nem ismeri a technikáját annak szinte megoldhatatlan feladat. A lópatkókat úgy kell dobni, hogy a kiálló nyélen akadjanak fenn és ne essenek le a tuskóról. A dobálók egyszerre többen is játszhatnak, de nem szabad egymással szemben állni!

Sorverseny: Sorokban felállítjuk a csapatokat, egyszerre indul az első versenyző minden csapatból. A többiek hangosan biztatják a versenyzőket, akik szalmabálák között szlalomoznak, majd felveszik a karikás ostort és levernek egy fatuskóra állított borosüveget. Elszaladnak a patkódobáshoz, ahol egy vödörbe kell bedobni legalább egy patkót, mert csak akkor mehetnek tovább. Megkerülik az utolsó bálát és visszafutnak a sor elejére, ahol a társuk váltja Őket. A csapatokat az elért helyezésük sorrendjében pontozzuk.

Vasvillahajítás szalmabálákba: Minden versenyzőnek három dobása van. Az számít pontnak, ha a vasvilla beleáll a bálába. Egy pontozó írja a csapatok pontszámát, a végén eredményt hirdetünk. A győztes csapat minden tagja személyre szóló oklevelet kap ajándékba. Nagyobb létszám esetén egyéni versenyt rendezhetünk, ahol a vendégek pontozó lapra gyűjthetik pontjaikat, és a legtöbb pontot gyűjtő versenyzők kapnak ajándékot.         

Pusztasí: lécből készült „sí” eszközzel kell  legrövidebb idő alatt a kijelölt távot megtenni

Talicskázás: a csapatok ból 2-2 fő versenyeznek egymással. Egyikük a talicskában ül,  másik fél tolja. Cél az ellenfél páros legyőzése.

Lopózás: a csapatok előtt elhelyezett hordókból 30 poharat kell megtölteni

Karikadobás: kiálló pálcikákra dobják a játékosok a karikákat

Mocsárjárás: Kijelöljük, hogy honnan, hová kell eljutni úgy, hogy az egyik párnán áll, lerakja a másikat, rálép, felveszi az elsőt, lerakja maga elé, rálép, felveszi a másodikat stb. A párnáról lelépni nem szabad! Így kell eljutniuk a célba. Ki a gyorsabb?

Kötélhúzó párbaj

Egy pontozó írja a csapatok pontszámát, a végén eredményt hirdetünk. A győztes csapat minden tagja személyre szóló oklevelet kap ajándékba. Nagyobb létszám esetén egyéni versenyt rendezhetünk, ahol a vendégek pontozó lapra gyűjthetik pontjaikat, és a legtöbb pontot gyűjtő versenyzők kapnak ajándékot. 

 

MINIGOLF

A minigolf játékszabályai

Versenyeken és akik a hagyományos számolást választják,  az alábbi szabályok szerint játszák!

Azonban az évek hosszú-hosszú során odavezetett,hogy a sportág nem lett töretlenül népszerű játék!

Ezért is egy újfajta felfogás indult útjára ,mely ajánlott azoknak is akik az első körüket játszák  minigolfpályán.Ennek a lényege,hogy a játékot két játékos játsza egymás ellen és minden akadályon maximum 6-6 ütés lehet és az a játékos nyer, aki több akadályt nyer meg!Tehát a játék pályanyeréses KO rendszerben működik!

Profi versenyeken már a játékosoknak csak 1-1 kisérlete lehet akadályonként.

Ezért lett a neve: Minigolf 1 .

 

Ezek az általános játékszabályok, versenyeken további betartandó előírások is vannak.

1.    A játékot a kijelölt elütőhelyről kell kezdeni, és a labdát maximum 6 ütésből a lyukba kell juttatni.

2.    Az eredménylapra fel kell írni, hogy az adott pályán mennyi ütésből sikerült a lyukba juttatni a labdát

3.    Amennyiben a 6. ütéssel sem sikerült teljesíteni a pályát, a játékos eredménylapjára 7 pontot kell felírni.

4.    A játék győztese az a játékos, aki a 18 pályán összesen a legkevesebb pontot éri el.

5.    Azt a labdát, amely nem jutott át a pályán vagy az akadályon jelölt határvonalon, ismét az elütőhelyre kell tenni. Amelyik a határvonalon áthaladt, onnan kell továbbütni, ahol megállt. Az emelkedős pályákon nincs jelölve határvonal, ezeken minden ütést az elütőhelyről kell elvégezni.

6.    Az emelkedős pályákra tilos rálépni, azokon csak az elütőhelyről végezhető el ütés. A pályán lévő akadályokra rálépni nem szabad. Mozgásban lévő labdát nem szabad elütni, mert ezzel a pálya borítása sérülhet. A játékból kizárható az, aki ezeket a szabályokat nem tartja be, mivel ezzel kárt tehet a pályákban.

7.    Ha a labda a pálya széléhez közel áll meg, akkor merőleges irányban 20 cm-re beljebb helyezhető, és a játékot onnan lehet folytatni.

8.    Amennyiben a labda az akadály előtt vagy mögött áll meg, az akadálytól 50 cm-re tehető a pálya szélével párhuzamosan.

9.    Ha a labda kipattan a pályáról, miután áthaladt a pálya szélén jelzett határvonalon az elhagyás helyén a pálya szélétől 20 cm-re kell azt visszahelyezni, és onnan lehet folytatni a játékot.

10.       A játék során többféle labda is használható, viszont minden pályát azzal a labdával kell végigjátszani, amellyel a kezdőütést elvégeztük.

 

   Minigolf játékok:

1. Egyéni összeadós: játszhatja 1 vagy több játékos, a játék szabályai szerint, az  eredményeket akadályonként össze kell adni, és az a játékos nyer, akinek a legkisebb az összesített pontszáma.

2. Javítós:  Egyéniben a saját, párosban a társa eredményét javíthatja ki a játékos, és a jobbik eredményt kell az eredménylapon rögzíteni.

3. Rontós:  Egyéniben a saját, párosban a társa eredményét javíthatja ki a játékos, azonban ha elvállalja az ütést, akkor mindenképpen az ő eredménye számít, akkor is, ha az rosszabb, mint az első ütésszám volt.

4.  KO.:  Az akadályonkénti eredményeket nem összeadni kell, hanem a kevesebb ütésszámot elért játékos kap 1 pontot, döntetlen esetén egyik játékos sem kap pontot. a játékot az nyeri, aki több akadályt nyert,mint ellenfele,a 18 akadály után. a 18 akadály után, ha döntetlen akkor,szétütés,a játék folytatódik és az első olyan akadályig tart,melyet valamelyik játékos meg nem nyer!

Minden játékosnak jó játékot!

  • Facebook
bottom of page