Tápiószentmárton, 2711 Sőregi út 1
Központi elérhetőség: +36 20 595-2058

Ajánlatkérés

Fél- és egynapos programok

Fél és egy napos programok

A tápiószentmártoni Kincsem Lovaspark és Rendezvényhelyszín a majdnem 1000 ha-os területével már önmagában is turisztikai látványosság. Itt található az Atilla domb, mely gyógyító mágneses energiájáról vált híressé. A Parkban számtalan programlehetőség közül választhatnak, például: lovaglás, pusztabuszos kirándulás, állatpark, minigolf-pálya, teniszpálya, kültéri fitness park, rusztikus hangulatú borozó, kültéri fedett színpad, játszópark, sportpályák stb. A hotelhez tartozik három étterem, 2 konferenciaterem, kültéri fitness park,  sportpályák. Bármilyen rendezvény megszervezésére is ideális helyszín a Kincsem Park, legyen az esküvő, születésnap, eljegyzés, keresztelő, céges parti, csapatépítés, kongresszus, bemutató, kiállítás, gyermekprogram, stb.

Minden kedves vendégünket várjuk sok szeretettel! 

                                                             

I/A. Lovasbemutató

 1.000.- Ft/fő

(min. létszám: 20 fő, 50 főtől egyedi, kedvezményes árat adunk)

I/B. Lovasbemutató, vendégfogadással

 3.300.- Ft/fő

(min. létszám: 20 fő, 50 főtől egyedi, kedvezményes árat adunk

 

A vendégfogadással egybekötött lovasbemutató csomag tartalma:

Parkunkba érkező vendégeinket friss pogácsával, pálinkával vagy borral kínáljuk kis éttermünkben és az előtte található rusztikus hangulatú kerthelyiségben.

A vendégfogadást múzeumlátogatás követi, tárlatvezetéssel, majd az Attila dombon teszünk kirándulást. A „feltöltődést” követően  istállószemle keretében bemutatjuk parkunk lovait, a lipicai és fríz fajtát. Mintaistállónkból pusztabusszal visszük kedves Vendégeinket az ősgyepes, magyar pusztára (kb. 30 perces kirándulás) ahonnan rögtön a lovasbemutató helyszínére érkezünk.

Lovasbemutatónkat interaktív módon, a vendégek közreműködésével tartjuk meg. (-> üvegleverés karikás ostorral, patkódobálás, asszonynevelés.) A program végén lehetőségük van fényképezkedésre csikósainkkal illetve lovainkkal, sőt a bátrabbak kipróbálhatják a csikós lóra való felugrást.

Lovasbemutató csomag tartalma:

Az I/A. csomag tartalma megegyezik az I/B. csomag tartalmával, kivéve a vendégfogadást!

A bemutató programja:

Lófektetés: A pusztai élet során gyakran előfordult, hogy a betyároknak rejtőzködniük kellett lovaikkal együtt a pandúrok elől. A lovaknak csendben és nyugodtan kellett feküdni a lovasok mellett. A karikás ostor csattogtatásával demonstrálják, hogy semmilyen zaj nem zavarta meg a lovakat, és így nem árulták el hol rejtőzött a betyár.         

Hasaltatás: A legény a ló hátán állva mutatja be a lovas és lova közötti összhangot, együttműködést.

Lóültetés: Ez az úgynevezett kutyaülés, ami igen nehéz természtellenes pozíció a ló számára.

A ló hátán állás: Ez segíttette a betyárokat abban, hogy a magas fűben, a nádas mögül, minél messzebbre láthassanak el a pusztában.         

"Pusztapicknick": A jelenet azt hivatott szimbolizálni, hogy a ló és lovasa oly harmóniában éltek a pusztában, hogy szinte egy asztalról ettek, ittak.        

Asszonynevelés: a legény a karikás ostora segítségével „neveli meg”, önként jelentkező asszonyát.

Üvegverés karikás ostorral

„Mókás csacsi show” (idomított szamarukkal, szép csikóslányunk megkísérli a lovasbemutató néhány elemét előadni)

Búcsúkép: résztvevőink elköszönése, fényképezkedési lehetőség, a bátrabbak kipróbálhatják a csikós lóra való felugrást!

A lovasbemutatót követően, előre egyeztetett menürendeléssel lehetőség van (külön díjazás ellenében) étkezésre!

  I.Pusztaolimpia

     20 és 50 fő között 1.500.- Ft/fő

     51 és 100 fő között 1.200 Ft/fő

     100 fő felett, egyedi megállapodás szerint

                (Egyeztetés alapján, 5 különböző versenyszám választható)

 

Patkódobáló:

A patkódobáló kiváló ügyességi játék. Aki nem ismeri a technikáját annak szinte megoldhatatlan feladat. A lópatkókat úgy kell dobni, hogy a kiálló nyélen akadjanak fenn és ne essenek le a vödör széléről. A dobálók egyszerre többen is játszhatnak, de nem szabad egymással szemben állni!

 

Sorverseny:

Sorokban felállítjuk a csapatokat, egyszerre indul az első versenyző minden csapatból. A többiek hangosan biztatják a versenyzőket, társuk váltja Őket. A csapatokat az elért helyezésük sorrendjében pontozzuk.

 

Vasvillahajítás szalmabálákba:

Minden versenyzőnek három dobása van. Az számít pontnak, ha a vasvilla beleáll a bálába. Egy pontozó írja a csapatok pontszámát, a végén eredményt hirdetünk.

 

Pusztasí: lécből készült „sí” eszközzel kell  legrövidebb idő alatt a kijelölt távot megtenni

 

Talicskázás: a csapatok ból 2-2 fő versenyeznek egymással. Egyikük a talicskában ül,  másik fél tolja. Cél az ellenfél páros legyőzése.

 

Lopózás: a csapatok előtt elhelyezett hordókból 30 poharat kell megtölteni

 

Karikadobás: kiálló pálcikákra dobják a játékosok a karikákat

 

Mocsárjárás: Kijelöljük, hogy honnan, hová kell eljutni úgy, hogy az egyik párnán áll, lerakja a másikat, rálép, felveszi az elsőt, lerakja maga elé, rálép, felveszi a másodikat stb. A párnáról lelépni nem szabad! Így kell eljutniuk a célba. Ki a gyorsabb?

 

Kötélhúzó párbaj

Egy pontozó írja a csapatok pontszámát, a végén eredményt hirdetünk. Nagyobb létszám esetén egyéni versenyt rendezünk.

 

                     

 

                                  II. Kincsem-próba

600.- Ft/fő

Megoldandó probléma

Két vagy több csapat szükséges. A játék lényege, hogy a csapatoknak adunk egy tojást és néhány hétköznapi eszközt (pl. 3 szívószál, 2 zsebkendő, 1 gémkapocs, 1 gyufásdoboz), amelyek segítségével olyan szerkezetet kell építeniük, amelybe ha beleteszik a nyers tojást, akkor az kb. 4-5 méter magasról ledobva, nem törik el. A feladatra körülbelül 15-20 perc áll a csapatok rendelkezésére, melynek végén a tojást valóban ledobjuk egy létra (vagy erkély, vagy asztal+szék) tetejéről. Az a csapat nyer, akinek a tojása teljesen épségben marad. Ez a játék rendkívül jól fejleszti a kreatív kooperációt.

Pokróc játék

Kis csoportokat alakítunk (max. 5 fő). Mindenkinek van egy pokróca, amelyre a csapat rááll, majd a pokrócot el kell kezdeni hajtogatni. A csapattagoknak nem szabad lelépni a porkócról, mindig kisebb és kisebb helyen kell elférniük. Az a csapat győz, aki a legkisebb helyen a legtöbb embert tudja benntartani a játékban.

Team-puzzle

Minden csapat kap egy 100 vagy 120 db-os puzzle-t. A feladat: minél több összeillő részt megtalálni úgy, hogy az összetartozó részek kapcsolódjanak egymáshoz. A játék időtartama: 20 perc. (Arra a területre nem jár pont, amely különálló részt alkot.)

                                                                              III.Egy perc és nyersz!

             800.- Ft/fő

 

A játék lényege, hogy a csapatok az alább felsorolt játékok közül 5-t kiválasztva, 1 perc alatt teljesítsék a feladatokat, ha ez sikerül, megszerzik az adott szinten elérhető legmagasabb pontszámot.

  • Popsi ping-pong,  
  • Ormányos Jeti
  • Fürge ujjak
  • Harisnyahalász
  • Gumiarc

IV. Bográcsfőző verseny

   2.300.- Ft/fő

 

Különleges csapatépítő programnak ajánljuk, ahol különböző ételeket főzhetnek: gulyásleves, lecsó, pörkölt, paprikáskrumpli…

DE! Mi akadályokat gördítünk az egyszerű kivitelezés elé…

  • bizonyos alapanyagokat elrejtünk, amelyeket titkos térkép vagy egyéb játékos feladványok megoldásának segítségével kell a csapatoknak összegyűjteni…
  • fűszerfelismerő verseny
  • zöldségfaragás
  • rímfaragás
  • tablókészítés

  V. Kreatív "kézműves" játék

    Ahogy a ló születik…

10.000.- Ft/csapat

(maximum 8-10 fős csapatonként)

 

Ebben a csapatépítő programban kreativitásukat mérhetik össze a résztvevők. A 8-10 fős csapatok rendelkezésére bocsátunk egy asztalt, valamint 6-8 féle alapanyagot (pl.: szalma, vesszők, cirokseprű, kartonpapír, madzagok, ragasztók, filctollak...), amelyekből a lehető legszebb lovat kell megalkotni a megadott idő alatt (20-40 perc). Miután a lovak „megszülettek”, egy, a lovaspark által fölállított zsűri bírálja el a kreációkat.

 

        

   VI. „Az Önök fogathajtó versenye”

10.000.- Ft/fogat/csapat

  (Indulók létszáma min. 10 fő)

 

A sejbákból (bóják) felállított kapuk között kell manőverezni a fogathajtóknak, úgy hogy a rajtuk elhelyezett labdák ne essenek le. Közben stopperrel mérjük az időt. Egy leesett labda 3 hibapontot jelent. Azonos hibapont esetén a pályát rövidebb idő alatt teljesítő versenyző nyeri.

Az ünnepélyes eredményhirdetésen a győztes és a helyezettek a szalmabálákból felépített dobogón átvehetik a személyre szóló részvételi oklevelét.

 

VII. Darts verseny

10.000.- Ft/óra/tábla 

501-es játék szabályai

1. A játék célja

Mindkét játékos 501 ponttal kezd. Az egyes dobások által meghatározott pontszámok levonásra kerülnek az éppen aktuális pontszámból. Az nyer, aki pontosan eléri a nullát oly módon, hogy az utolsó dobása egy dupla, amivel pontosan nulla lesz a pontszáma. Se több, se kevesebb.

2. A "Bust"

Az ún. bust akkor van, ha:

  • Az adott körben a játékos több pontot dob, mint a kör előtti pontszáma (negatív pontszáma lenne ha levonnánk)
  • A játékosnak 1 pontja maradna levonás után (nem lehet 1 pontot dobni duplával a következő körben)
  • A játékos elérné a 0 pontot levonás után, de nem duplával fejezte be

Ilyen esetekben az adott körben szerzett pontok nem kerülnek jóváírásra, tehát a következő körben ugyanonnan kezdi, mint ahonnan az aktuális kört kezdte. 3. A játék vége

A játék addig tart amíg valamelyik játékos eléri a 0 pontot. Amelyik játékos ezt megteszi, a játékot megnyeri.

301-es játék szabályai

1. A játék célja

Mindkét játékos 301 ponttal kezd. Az egyes dobások által meghatározott pontszámok levonásra kerülnek az éppen aktuális pontszámból. Az nyer, aki pontosan eléri a nullát oly módon, hogy az utolsó dobása egy dupla, amivel pontosan nulla lesz a pontszáma. Se több, se kevesebb.

 

2. A "Bust"

Az ún. bust akkor van, ha:

  • Az adott körben a játékos több pontot dob, mint a kör előtti pontszáma (negatív pontszáma lenne ha levonnánk)
  • A játékosnak 1 pontja maradna levonás után (nem lehet 1 pontot dobni duplával a következő körben)
  • A játékos elérné a 0 pontot levonás után, de nem duplával fejezte be

Ilyen esetekben az adott körben szerzett pontok nem kerülnek jóváírásra, tehát a következő körben ugyanonnan kezdi, mint ahonnan az aktuális kört kezdte. 3. A játék vége

A játék addig tart amíg valamelyik játékos eléri a 0 pontot. Amelyik játékos ezt megteszi, a játékot megnyeri.

 

VIII.  Íjászat

40.000.- Ft/3 óra

(létszámtól függetlenül)

 

A játék során a résztvevők íjakkal lőhetnek célba. A gyakorló lövéseket követően versenyt szervezünk. A program remek kiegészítője lehet egy egész napos csapatépítésnek.    

 

IX. Találd el, találj bele!

1.990.- Ft/fő

(min. 10 fő)

 

1. Célbalövés /Airsoft pisztollyal, pléhdobozokra/

2. Íjászat /célbalövés íjakkal/

3. Fahasáb hajítás /fa ládába, fahasábokkal/

4. Lasszózás /faló befogása lasszóval/

5. Célbadobás /palánkon elhelyezett, különböző méretű lyukakon kell áthajítani a teniszlabdát/

6. Karikadobás

7. Lengőteke

8. Gúlarombolás /felépített gúla rongylabdával való ledöntése/

9. Minigolf 

A minigolf játékszabályai

Versenyeken és akik a hagyományos számolást választják,  az alábbi szabályok szerint játszák!

Azonban az évek hosszú-hosszú során odavezetett,hogy a sportág nem lett töretlenül népszerű játék!

Ezért is egy újfajta felfogás indult útjára ,mely ajánlott azoknak is akik az első körüket játszák  minigolfpályán.Ennek a lényege,hogy a játékot két játékos játsza egymás ellen és minden akadályon maximum 6-6 ütés lehet és az a játékos nyer, aki több akadályt nyer meg!Tehát a játék pályanyeréses KO rendszerben működik!

Profi versenyeken már a játékosoknak csak 1-1 kisérlete lehet akadályonként.

Ezért lett a neve: Minigolf 1 .

 

Ezek az általános játékszabályok, versenyeken további betartandó előírások is vannak.

1.    A játékot a kijelölt elütőhelyről kell kezdeni, és a labdát maximum 6 ütésből a lyukba kell juttatni.

2.    Az eredménylapra fel kell írni, hogy az adott pályán mennyi ütésből sikerült a lyukba juttatni a labdát

3.    Amennyiben a 6. ütéssel sem sikerült teljesíteni a pályát, a játékos eredménylapjára 7 pontot kell felírni.

4.    A játék győztese az a játékos, aki a 18 pályán összesen a legkevesebb pontot éri el.

5.    Azt a labdát, amely nem jutott át a pályán vagy az akadályon jelölt határvonalon, ismét az elütőhelyre kell tenni. Amelyik a határvonalon áthaladt, onnan kell továbbütni, ahol megállt. Az emelkedős pályákon nincs jelölve határvonal, ezeken minden ütést az elütőhelyről kell elvégezni.

6.    Az emelkedős pályákra tilos rálépni, azokon csak az elütőhelyről végezhető el ütés. A pályán lévő akadályokra rálépni nem szabad. Mozgásban lévő labdát nem szabad elütni, mert ezzel a pálya borítása sérülhet. A játékból kizárható az, aki ezeket a szabályokat nem tartja be, mivel ezzel kárt tehet a pályákban.

7.    Ha a labda a pálya széléhez közel áll meg, akkor merőleges irányban 20 cm-re beljebb helyezhető, és a játékot onnan lehet folytatni.

8.    Amennyiben a labda az akadály előtt vagy mögött áll meg, az akadálytól 50 cm-re tehető a pálya szélével párhuzamosan.

9.    Ha a labda kipattan a pályáról, miután áthaladt a pálya szélén jelzett határvonalon az elhagyás helyén a pálya szélétől 20 cm-re kell azt visszahelyezni, és onnan lehet folytatni a játékot.

10.       A játék során többféle labda is használható, viszont minden pályát azzal a labdával kell végigjátszani, amellyel a kezdőütést elvégeztük.

 

   Minigolf játékok:

1. Egyéni összeadós: játszhatja 1 vagy több játékos, a játék szabályai szerint, az  eredményeket akadályonként össze kell adni, és az a játékos nyer, akinek a legkisebb az összesített pontszáma.

2. Javítós:  Egyéniben a saját, párosban a társa eredményét javíthatja ki a játékos, és a jobbik eredményt kell az eredménylapon rögzíteni.

3. Rontós:  Egyéniben a saját, párosban a társa eredményét javíthatja ki a játékos, azonban ha elvállalja az ütést, akkor mindenképpen az ő eredménye számít, akkor is, ha az rosszabb, mint az első ütésszám volt.

4.  KO.:  Az akadályonkénti eredményeket nem összeadni kell, hanem a kevesebb ütésszámot elért játékos kap 1 pontot, döntetlen esetén egyik játékos sem kap pontot. a játékot az nyeri, aki több akadályt nyert,mint ellenfele,a 18 akadály után. a 18 akadály után, ha döntetlen akkor,szétütés,a játék folytatódik és az első olyan akadályig tart,melyet valamelyik játékos meg nem nyer!

Minden játékosnak jó játékot!

 

Ajánlataink vendégfogadásra

1. 990 Ft/fő     

Pálinka (egy kupica pálinka/fő), szénsavas és szénsavmentes víz, vendégváró falatkák                              

2. 1.190 Ft/fő

Pálinka, pezsgő vagy száraz fehérbor, narancslé, szénsavas és szénsavmentes víz           

3. 1.890 Ft/fő

Rövidital (pálinka, Unicum, Jagermeister, Martini, Bailey’s) megbeszélés szerint; rostos levek, szénsavas és szénsavmentes víz

4. 2.890.- Ft/fő       

Pálinkakóstoló: 4 féle pálinka, szezonális gyümölcs, vendégváró falatkák 

5. 2.290.- Ft/fő       

Borkóstoló: 3 féle bor, magyaros paraszt-tál: kolbász és szalonna falatkák, tepertő, hagyma, friss kenyér          

 

                      Kiegészítésképpen:

 

Mini szendvicsek: sonkás, szalámis, sajtos (fejenként 3 darab)

990.-Ft/fő

Törley édes és száraz pezsgő

600.- Ft/pohár

Pezsgőkoktélok

900.- Ft/pohár

Alkoholos koktélok (mojito, pina colada, cuba libre)

1.390.- Ft/koktél

 

 

Menüajánlataink

 

/ Kizárólag előzetes megrendelés alapján, 15 fő fölött csoportok részére! /

 

Egyszerűbb menüajánlataink (választás alapján, előre megrendelve)

      

1.        1.390.- Ft/fő     Gulyásleves szürkemarhából

                                    Palacsinta          

                            

2.        1.890.- Ft/fő   Grill zöldségtál

                                  Rántott gomba vagy rántott sajt, párolt rizzsel                       

                      

3.        2.290.- Ft/fő  Csontleves      

                                 Szabad tűzi mangalicapörkölt, burgonyával

                        

4.        2.890.- Ft/fő  Kincsem raguleves

                                 Fűszeres mangalica tarja, grillezve, hagymás törtburgonyával,párolt káposztával

 

 

Összetett menüajánlataink

 

/ Kizárólag előzetes megrendelés alapján, 15 fő fölött csoportok részére! /

 

1.         3.990.- Ft/fő

Borjú raguleves szegfűgombával

Attila-tál /kemencében sült mangalica java, baconba tekert csirkemell filé, fokhagymás túróval  töltött gombafejek rántva,

            Holstein szelet, párolt káposzta, hagymás törtburgonya,

            fűszeres steak burgonya/.

            Szürkemarha pörkölt, tarhonyával

            Savanyúság 

                                                       

2.         4.290.-Ft/fő

            Tárkonyos vadragu leves, burgonyagombóccal

Harcsapaprikás, túrós csuszával

Puszta-tál /mustáros flekken, aszalt szilvával töltött mézes pulykamell filé, szarvassült, fűszeres fetasajttal töltött, rántott palacsinta, rántott camambert, áfonya lekvár, rizi-bizi, kemencés burgonya/

            Savanyúság

 

3.         3.390.- Ft/fő

            Falusi kakasleves, zsenge zöldségekkel

            Bakonyi sertésborda, galuskával

            Kincsem-tál /rántott mangalica karaj; vasalt pulykamell;

            rántott gomba; rántott sajt; petrezselymes  burgonya; párolt rizs/

            Savanyúság

                                                                                                                         

4.        5.290.- Ft/fő

           Szabadtéri grill ebéd vagy vacsora a Borozónál

           Faszénen sült fűszeres tarja

           Roston sült csirkecomb filé

           Roston sült ketchupos-mézes-chilis csirkeszárny

           Magyaros és bajor grill kolbászok

           Grill zöldségek

           Görög saláta

           Friss saláta, kapros-jughurtos öntettel

           Ecetes burgonyasaláta

           Fűszeres steak burgonya

 

ÁRAINK AZ ÁFA-T NEM TARTALMAZZÁK!

Hírek, aktualitások

Facebook

Hírlevél

Iratkozzon fel hírlevelünkre, hogy időben értesülhessen aktuális akcióinkról!